Sunday 28 August 2011

Saya Budak Baru belajar

Assalamualaikum Warahmatullahi Taala Wabarakatuhu Wamaghfirahu Warhamhu...dengan lafaz kalimah mulia, BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIIM....saya membuat blog untuk diri saya sendiri..so kepada followers, saya nak ucapkan ribuan ampun dan maaf (sempena aidilfitri yang menjelang tiba) atas kelembapan saya untuk belajar buat blog ni...diharap kepada mana-mana followers yang sudi nak bagi tunjuk ajar, thank you so much...and tak lupe juga saya nak ucapkan Jutaan terima kasih kepada seorang manusia yang sudi bagi tunjuk ajar kepada saya untuk sign up blog..jasa mu dikenang sentiasa..(^_^), sekian dulu daripada saya, mana yang baik itu datangnya daripada ALLAH S.W.T, mana yang lemah itu datangnya dari atas kekhilafan diri ini sebagai manusia yang hina disisi PENCIPTANYA..sekian, wassalam..

2 comments: